کد خبر: ۱۵۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز اعلام کرد :

تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در شیراز 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:  بزرگداشت استاد شهید مطهری  باحضورمسئولین ،بسیجیان ومربیان عقیدتی در شمال غرب شیراز  برگزار می شود .
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه   از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت نامگذاری گردیده است گفت: همایش مقام معلم در سطح حوزه های بسیج ، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، سرکشی از خانواده شهدای عقیدتی و شهداء مدافع حرم ،برپایی نمایشگاه کتاب از آثار استاد شهیدمطهری در هفته عقیدتی سیاسی از جمله این برنامه ها است.

وی افزود : برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح پایوران،سربازان،و بسیجیان ، برگزاری اردویی یکروزه با حضورپایوران ، تجلیل از برندگان مسابقه ماه  رمضان و دههابرنامه دیگر از جمله برنامه های  سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در هفته عقیدتی  می باشد.

حاجی پور در ادامه با اشاره به اینکه شهید مطهری دلی داشت دلباخته قرآن ، مغزی داشت سر سپرده به عرفان و استاد حریت و آزادی بود گفت:  ۳۰ سال از شهادت معلم عالی قدر به دست راهزنان دین و اندیشه و کج اندیشان بدطینت می گذرد و با این وجود یاد این شهید هنوز هم در اندیشه ها و اذهان تازه می نماید.


این مقام مسئول در حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه فجر با اشاره به اهمیت علم و معلم در تبیین شخصیت شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری پیشرو ترین متفکران اسلامی در عصر کنونی که در گستردگی شناخت مسایل فکری توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش است .

وی ادامه داد: استاد مطهری عمر خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات بخش از زوایای  مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کج روی ها و انحرافات صرف نماید و الگویی برای نسل دوران ماست.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص)  شیراز گفت: شهید مطهری با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم داشت توانست ایمان دینی را به گونه ای ارائه نماید که از هر جهت پاسخگویی معضلات بشر در عصر کنونی باشد.

انتهای پیام/ف
نظرات بینندگان